pátek 3. listopadu 2017

Měsíční chvástačka (říjen 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Jako první tu mám jednu předobjednávku. All the Crooked Saints od Maggie Stiefvater mi nemohli ve sbírce chybět. Nedávno jsem totiž dočetla Raven Cycle a už teď se nemůžu dočkat další knížky od autorky. 


Na začátku října jsem navštívila výprodej Městské knihovny v Hradci, kde jedna kniha stála pět korun. No neberte to! Třináct relikvií si chci přečíst už nějaký ten pátek, stejně jako Dziady. No a Witchky jsem tam nechat nemohla, stejně jako průvodce Římem.


2. Knihy, které jsem dostala


V rámci ambasadorského balíčku na Humbooku jsem dostala hned dvě arc - Dívku z inkoustu a hvězd a Z kostí a inkoustu.

3. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Od AM ke mně doputovaly tyhle dvě krásky - Diabolik a ilustrovaná Fantastická zvířata a kde je najít. Nevím, kam koukat dřív! 


Od Fantasye pak mám dvě horké novinky - A zrodí se píseň a Tokijského ghúla 6.

A nakonec vše pohromadě!


2 komentáře :