pondělí 10. července 2017

Marry, Kiss, Cliff Tag | Humbook Edition


Marry, Kiss, Cliff Tag patří mezi knižními booktubery a blogery k těm nejoblíbenějším. Náš milovaný Humbook se rozhodl zapojit spolu se svými ambasádory (patřím tam i já!) a natočit sérii videí, ve kterých se můžete na své oblíbence podívat. Pokud vás nápad zaujal a rozhodli jste se zapojit, mrkněte se SEM na stránky Humbooku - najdete zde mimojiné i soubor s lístečky postav, které si můžete doma vytisknout a zapojit se s nimi (jsou zde postavy z knih vydané pod Albatrosmedia). Na sociálních sítích můžete své výtvory sdílet pod dvěma hashtagy - #humbooktag a #marrykisscliff.

Pokud natáčíte a zapojíte se, nezapomeňte zaslat Humbooku odkaz na vaše video - přidá vás automaticky do seznamu videí spadající pod tento tag.

Seznam všech videí najdete ZDE


Nyní se již přesunu ke svému tagu. Nelekejte se množství hrdinů. Tag jsem na blogu sice v minulosti už dělala, ale bavil mě tak moc, že jsem se rozhodla zapojit znovu. A to rovnou s celou náloží postav (protože čtu hodně). Když už, tak už! Jak celý tag funguje? Vylosujete si tři postavy a rozhodnete, kterou byste si vzali, kterou byste políbili a kterou byste shodili ze skály. Já jsem k losování využila svůj fez. Jdeme na to?


1. Akos (Čáry života) x Cal (Rudá královna) x Warner (Jsem Roztříštěná)

 U první trojice jsem měla celkem problém. Bez váhání bych si vzala Warnera z Roztříštěného, kterého pokládám za jednu z nejlepších mužských postav, o které jsem kdy četla (proč tu není KENJI!!!). U Akose a Cala by to bylo složitější, jelikož nemám ráda ani jednoho z nich. Asi bych ale políbila Cala z Rudé královny, přeci jen je to Stříbrný... A Akose z Čar života bych shodila ze skály, protože si nic jiného ani nezaslouží.



2. Adam (Jsem roztříštěná) x Nate (Stačí jen chtít) x Julian (Delirium)

Někdo tu má zvrácený smysl pro humor. Můj manžel je opět jasný - nebyl by jím nikdo jiný než Julian z Deliria, který byl jednou z mála postav, které jsem v sérii měla ráda. U Natea ze Stačí jen chtít jsem pořád na vážkách, ale políbila bych ho. A Adam z Roztříštěné... Sorry, Addie, ale ty prostě poletíš ze skály a doufám, že umřeš nějakou bolestivou smrtí. Nenávidím tě.


3. Šprým (Bez srdce) x Peter (Všem klukům, které jsem milovala) x Morpheus (Šepotání)

Tohle bylo hodně těžké, jelikož Šprýma a Morphea miluju skoro stejně (a oba jsou z Říše divů). Nakonec jsem se ale rozhodla vzít si Morpheuse z Šepotání, jelikož mi imponuje jak povahou, tak i svým vzhledem a tím, jak mluví. Šprýma z Bez srdce bych políbila (myslíte, že by mi za to Cath usekla hlavu?). Peter z Všem klukům, které jsem milovala je sice milý, ale bohužel poletí ze skály. Stejně z té série s Larou shippuju někoho jiného.


4. Alex (Delirium) x Rhysand (Dvůr trnů a růží) x Maven (Rudá královna)

Hahaha. Další supertěžké kolo. Možná mě teď bude polovina lidí nenávidět, ale vzala bych si Mavena z Rudé královny (#westillloveyoumaven). Nebudu tu nijak spoilerovat, ale lidi ho moc... nemusí. Já ale blonďáky miluju a i když je dost vyšinutý, určitě by z nás byl krásný pár :3 Za jiných okolností bych si pro svatbu nejspíš vybrala Rhysanda z Dvoru trna a růží, který je naprosto dokonalý, ale tentokrát bych ho pouze políbila (mé srdce v té sérii leží jinde, Rhys patří k Feyre). Alexe z Deliria jsem neměla ráda už od začátku, tudíž mě nemrzí, že ho shodím ze skály.


5. Jin (Poušť v plamenech) x Eragon (Odkaz dračích jezdců) x Wesley (OTKA)

Kdo mi tohle dělá? Tentokrát postavy, které jsem si zvlášť neoblíbila, ale ani je nemusím (tedy až na Eragona). Vzala bych si Wesleyho z OTKY, jelikož je to prostě vtipný Wesley a vypadá pěkně. Políbila bych Jina z Pouště v plamenech, protože byl celkem fajn. A Eragon z Odkazu dračích jezdců poletí ze skály, protože jsem v celé sérii kdovíjak nemusela.


6. Tamlin (Dvůr trnů a růží) x Atlas (Tisící patro) x Kaspian (Letopisy Narnie)

Konečně jasná volba! Vzala bych si prince Kaspiana z Letopisů Narnie (hlavně, aby vypadal jako Ben Barnes ve filmu!). Políbila bych Atlase z Tisícího patra, protože blonďáky já můžu a narozdíl od mužských v téhle knize jsem si ho i oblíbila. Ze skály bych bez nejmenších výčitek shodila Tamlina z Dvoru a trnů a růží, kterého nenávidím úplně stejně jako Addieho. Prostě Tamlin the Idiot. A nezachrání ho ani to, že je blond!


7. Étienne (Polibek pro Annu) x Dorian (Skleněný trůn) x August (Divoká píseň)

Proč mi to děláte? Koho si mám jako vybrat? I když Dorian ze Skleněného trůnu nepatří k mým velkým oblíbencům, ze strategických důvodů bych si ho vzala (spoilers!). Políbila bych Étienna z Polibku pro Annu, protože jsem na něj v době vydání knihy měla děsnou crush... A i když Augusta z Divoké písně miluju, bohužel bych ho musela shodit ze skály. Snad by to přežil!


8. Tobias (Divergence) x Edward (Stmívání) x Chaol (Skleněný trůn)

Chvilka ticha... Protože bych si z tohohle tria vzala za muže Edwarda ze Stmívání. Když se oprostím od filmové představy toho, jak vypadá, Edward se mi kdysi vážně líbil (sice ne tak, jako třeba Jasper, ale whatever...). Je to ta nejlepší volba, jelikož Tobiase ani Chaola nemám ráda. Políbila bych asi Tobiase z Divergence, jelikož je to docela fešák... A ze skály by letěl Chaol ze Skleněného trůnu. Dobře mu tak. 


9. Maxon (Selekce) x Gideon (Drahokamy) x Lucien (Dvůr trnů a růží)

Někdo si ze mě dělá legraci. Vážně! Dvě postavy, které bych si nejradši vzala?! Svatbu bych ale nakonec měla s Lucienem z Dvoru trnů a růží, jelikož mi hodně připomíná mého top manžela Kenjiho. Lucien není ani klaďas, ani záporák a chová se podle svého nejlepšího uvážení. A navíc je neskutečně hot. Políbila bych Maxona ze Selekce. To by bylo moc hezké. A i když mám Gideona z Drahokamů vážně ráda, někdo z té skály letět musí...


10. Percy (Percy Jackson) x Jeřáb (Skleněný trůn) x Aspen (Selekce) 

Světe div se, vzala bych si Percyho z Percyho Jacksona. Má konexe s řeckou mytologií, je vtipný a má super partu kámošů. Co víc chtít? Políbila bych Jeřába (ROWAN!!!!) ze Skleněno trůnu. Sice mám v téhle sérii jiné Fae oblíbence (Lorcan, Aedion), ale Jeřáb je vážně pohledný... A ze skály poletí Aspen ze Selekce, protože je to idiot a pokrytec.

Koho byste si vybrali vy? 

Máte svůj tag? Podělte se!

5 komentářů :

  1. Ty je chceš jen políbit, já bych si je vzala.. No neva, víc manželů pro mě ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Warner je snad velmi jasná volba :D A to stejný Addie xD
    Ale Chaola ani Tamlina bych neshodila, i když jsem nečetla ty díly, kde se to s nimi prý zhoršuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevadí, Rhysand aspoň ostane mne :D
    A v hentej zostave by u mňa Lucien jednoznačne letel zo skaly :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bys shodila ze skály ty, které já bych si vzala nebo políbila...! XD Nejvíc mě tu dostal Chaol a Aspen, které já prostě miluju, taky tu je i Tamlin, ale ta láska není až tak hluboká (ale pořád tam je!! XD) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspena bych tam pořád nechala, ale u Chaola sem po šestým dílu ToG změnila razantně názor, takže by teď byl asi jinde :D A Tamlin vůbec, to je nenávist na první pohled.

      Vymazat