pátek 30. června 2017

Měsíční chvástačka (červen 2017)

Meme pořádané Judit

1. Knihy, které jsem si koupila


Bylo zkouškové, což znamená odměňování se. Letos se mi zkoušky povedly nadmíru dobře, tudíž jsem se odměnila Bellgrandem a Elementy Harmonie v takových malých Levných knihách u nás na nádraží. Za tu cenu...


Konečně mi dorazily i nějaké ty zásilky z Betterworldbooks, na které jsem čekala. Jmenovitě Scarlet, se kterou jsem se sice poprala, ale přežila jsem to a Ice Kissed


Z BWB mám i nějaké ty mangy. Říkala jsem si, že by bylo konečně na čase pořídit si další díly mangy k Darrenovi, tudíž tu mám Cirque du Freak Vol. 3 a 4. A nemohla jsem tam ani nechat tohle rozkošné vydání Kamisama Kiss, Vol. 21.

2. Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Od Humbooku jsem dostala Stačí jen chtít. Od Fantasye dorazil Tokijský ghúl 4 a od Knihcentra pak Hygge. Všechny už mám i přečtené!

A nakonec všechny pohromadě! :)


3 komentáře :

  1. Ke knihám gratuluju. Četla jsem z nich jenom Bellagrand a líbil se mi moc. Přeju příjemné čtení a budu se těšit na tvoje recenze... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ti k tomu, že ses tak držela.. Ta moje hromada.. :'D

    OdpovědětVymazat