neděle 13. března 2016

Čteme v cizím jazyce challenge (13.3.-30.6.2016)


Nápady na projekty na blog mne většinou napadají ve chvíli, kdy toho mám hodně do školy nebo mám psát i nějakou tu esej. A tak jsem se dostala i k téhle. Červen se pomalu blíží a mě čekají mimo jiné i přijímačky na VŠ z angličtiny. Nejsem sice žádný začátečník, ale pokud jde o jazyk, tak je nejlepší jej pilovat co nejčastěji, nejlépe každý den. A co víc pomůže než čtení knih v angličtině? (Vážně, pochytíte spoustu slovíček a ještě vidíte gramatiku na vlastní oči).

Proto jsem se rozhodla uspořádat challenge Čteme v čtecím jazyce. Je to hlavně pro mé potřeby, ale věřím, že se tu najde spousta z vás, které čeká něco podobného nebo by rádi četli v angličtině víc. Pokud se tedy chcete zapojit, tak neváhejte!

Obecné podmínky:

  • Stanovte si svůj vlastní čtecí plán a podmínky. Já vás do ničeho nenutím.
  • Challenge probíhá od 13. března do 30. června 2016. 
  • Účast není povinná.
  • Čtěte vlastním tempem. Podělte se s námi! Do komentářů sdílejte odkaz na svůj článek a já ho přdám do jakéhosi provizorního linkovače!
  • Foťte a sdílejte! Jste na Instagramu? Využijte jeden z hashtagů, podle toho, v jakém jazyce čtete! #ctemeanglicky #ctemenemecky
  • Točíte videa? Natočte o tom video! Nemáte doma žádnou anglickou knihu? Možná je čas to změnit!
  • Do knih se počítají i anglické mangy! 


Linkovač:

Moje osobní challenge:
  • Každý měsíc přečíst minimálně jednu anglickou knihu z vlastní knihovny.
  • Každý měsíc přečíst minimálně jeden anglický e-book. 
  • Dočíst 3 rozečtené knihy v angličtině. 
  • Zúčastnit se 1 společného čtení. 
  • Napsat recenzi na knihu, kterou jsem v rámci projektu přečetla. 
  • Fotit. Fotit. Fotit. Na Instagram. 

Mé pokroky

Březen

13 komentářů :

  1. Tohle je skvělý nápad... Motivaci víc číst v angličtině potřebuji, knih mám spoustu a čtení v cizím jazyce mi nedělá problém, ale jsem asi líná. Už jsem si ale vybrala knihu a byť mé cíle nejsou tak odvážné, jako Tvoje, jdu do toho taky :) Určitě budu výzvu sdílet i na blogu :) Hezkou neděli a díky za prima nápad :)
    Kristýna

    www.thebooktalkblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý projekt, konečně něco nového. Já mám doma jen jednu cizojazyčnou (anglickou) knihu a tu čtu ještě pořád jenom jaksi nárazově, v angličtině na zas tak dobré úrovni nejsem, ale třeba se ještě o něco pokusím a zapojím se :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to jako fajn nápad. :) I když upřímně, já bych si momentálně měla spíš dát challenge na čtení česky, poslední dobou jsem toho v češtině zas tolik nepřečetla, teda krom toho, co bylo do školy. No, vlastně krom školní četby čtu od začátku roku v češtině úplně první věc... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je skvelý projekt :) Ja čítam knižky takmer výhradne v angličtine a už si ani neviem predstaviť, že by to bolo inak. Hlavne keď v našich končinách kopu kníh ani nie je preložených. A myslím si, že to rozhodne môže pomôcť so zlepšením si angličtiny. Sama angličtinu študujem na vysokej škole, ale aj tak je zopár ľudí, ktorým by niečo takéto zišlo.

    http://geekishlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. To zní skvěle! Určitě se zapojím a třeba zvládnu přečíst tu malou hromádku anglických knih, co mám doma. Brzy natočím i video :)

    Bookshlef Stories

    OdpovědětVymazat
  6. V angličtině bych se moc ráda zlepšila, ale ke čtení se pořád nemůžu nějak dokopat, takže se určitě ráda zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  7. To zní skvěle! Pouvažuji o tom, i když čtu stylem, co mě zrovna zaujme - a jazyky obzvlášť neřeším - ale přiznávám, mám teď v plánu v nejbližší době jednu anglickou přečíst, tak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápad! Popřemýšlím jestli mám k dispozici dostatek anglické literatury a ráda se zapojím :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Už dlouho jsem přemýšlela nad tím, že zkusím přečíst něco v angličtině. Super nápad! Možná mě nakopne ke čtení anglicky.

    http://knizniraja.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. http://bookswithlove.weebly.com/nie269o-maacutelo-navyscarone/citam-v-cudzom-jazyku

    Aj Books with love sa zapája :D super nápad.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se zapojuji, díky za projekt! :)
    http://marky-books.blogspot.be/2016/03/cteme-v-cizim-jazyce-challenge.html

    OdpovědětVymazat